Blåsippan ute i backarna står....

Canon EOS 5D Mark III + Canon EF 50mm f/1.8 STM (1:a bilden) &  Tamron SP 90mm f2.8 Di macro 1:1 VC USD (de två sista)
 
Åh vad jag älskar blåsippor, det kanske märks. Det är nästan blommor för hela slanten just nu här i bloggen men det är ju så roligt att fota alla vårblommor med mitt macro. Och just blåsippor är det bästa tycker jag, älskar det mörka, gråa, döda lövskogen runt om kring och upp ur detta kommer små lysande blåa saker som sätter färg på hela världen, som jag älskar det. Hade jag kunnat plocka dom hade jag gjort det men tyvärr så är dessa raringar fridlysta i mitt län.
 
Klicka gärna på hjärt-knappen här nedan så vet jag vilka inlägg ni tycker om
och följ mig gärna via bloglovn´ så får ni direkt till mail när jag uppdaterar min blogg eller min instagram @mia.ohlson
Vardag | 50mm, Blommor, blåsippor, canonp, macrop, vårblommor, vårr | |
#1 - - Rebecca Adnell:

Underbara bilder!

Svar: Tack snälla 💙
Mia Ohlson

Upp