Assistent åt en bröllopsfotograf

Nygifta <3
 
Bröllopsporträtten togs nere vid havet. 
 
Snabbt som attan fick hon fota brudbuketten då regnet kom. Men vilken tur att de hade varit solsken efter kyrkan och dramatiska moln ut över havet vid porträttfotograferingen.
 
I lördags fick jag vara med Anna på Picpeople och assistera henne på en bröllopsfotografering. Vilket var så himla roligt och jag lärde mig massor. Så det är ett tips till er som har fundring på att börja fota bröllopspar, ta kontakt med en som redan gör det och var med. 
Bröllopet var helt magiskt vackert och nu taggar jag för mitt egna som fotograf i sommar! Ska bli så himla roligt. Är det någon mer som går i giftas tankar och vill anlita mig som fotograf maila mig på [email protected] 
 
| Bröllop, assistent, bröllopsassistent, bröllopsfotografering i Varberg | |
Upp