Vabbet fortsätter

Hej hopp!
Här vabbas det fortfarande men vi är bättre. Lee´s energi är tillbaka men han är fortfarande hostig och snorig. Så jag valde att vara hemma med honom idag också. Imorgon är vi lediga så det blir inte innan måndag han ska gå till föris igen. Så han får vila upp sig ordentligt.
 
Men för att hitta på något så har jag pysslat lite i Lee´s rum. Vill så gärna få iordning där inne och göra det till ett mysigt litet kryp in för honom. Men vad vi gjorde i dag det får ni se senare i kväll. Men här har ni en liten sneak peek.
 
Precis innan lunch så kom mamma med Ingemar och hans två barnbarn och hälsade på. De ska låna våran husvagn så då passade de på att ta en fika här hemma. Så roligt att få besök så här en sketen torsdag. Lee sken upp som tusan. Han älskar när det är folk runt omkring honom. Som tur var så hade jag en påse med hemmabakade kanelbullar i frysen som åkte upp när mamma ringde och sa att de var påväg.
 
Nu sover Lee sin vila så jag ska också passa på att vila ett slag. Vi hörs senare!
 
Tycker du om detta inlägg tryck gärna på gilla-knappen här nedan så vet jag vilka inlägg ni tycker om.
Vardag | Fika, Fotoutmaning, Förkylda, Heminredning, Insperationg, Mia Ohlsonn, Naturebymiaohlson, blogg.sem, blogge, fotografm, hemmabakata, hemmeta, sjukt barna, vabbt | |
#1 - - Linda Wallner:

Känns som att man kommer hålla på och vabba fram till maj ungefär. :)

Svar: Hahaha, nja så roligt ska vi inte ha det. Då får jag fnatt 🤣 nu är vi inne på 2,5 dag och börjar redan bli uttråkad.
Mia Ohlson

Upp