Ute i det sista kvällsljuset

Idag har varit en riktigt pissdag!
Hade önskat att jag just nu skulle kunna berätta för er att jag nu är med företag. Men tyvärr blev jag inte godkänd för F-skatt :( De på skatteverket såg inte att jag skulle ha så mycket vinst att jag skulle kunna tjäna något på det. Jätte konstigt att säga nej bara för det men jag ska nu under hösten få klart min hemsida, min webshop och börja marknadsföra mig utåt. Sedan till vintern ska jag ansöka igen och då ha lite mer kött på benen och kunna visa dom att jag har och har haft uppdrag och då kanske de godkänner mig. Så vill ni bli fotograferade utav mig så maila <3
Men det känns som om det är världens undergång och att jag är dålig på det jag gör. Att jag inte "kan" eller "får" jobba som fotograf. Att mina fotografier inte duger att livnära sig på. Men jag vet att det inte är så men det känns ändå som det. Så för att slå bort den känslan tog jag min kamera och mitt stativ och gav mig av in i dungen precis bakom vårt hus. Nu lyser solen så himla fint där och jag var sugen på att ta några självporträtt i kvällsljuset. Ville nog mest få andas och visa mig själv att jag verkligen KAN! Då min självutlösare är sönder fick jag använda mig av självutlösaren i kameran och intervallmojängen så det blev mycket spring fram och tillbaka. Phu, men vad gör man inte för att få bra foto ;)
Vardag | det, kvällsljuset, sistas, utet | |
#1 - - Vanja:

Du är jätteduktig. Sluta aldrig tro på dig själv!

Svar: Tusen tack :)
Mia Ohlson

Upp