Lee´s rum - Bilderna

 
Ni fick ju en liten sneak peak i det förra inlägget vad jag och Lee hade för oss idag. För ett tag sedan skickade jag efter framkallning på en massa bilder som jag har tagir under 2016 och 2017. Men när de väl kom på posten visste jag inte riktigt vad jag skulle göra med alla. Men idag kom jag på den fina idéen att hänga upp dom på träpinnen som är uppsatt på Lee´s rum. Oj va fint det blev, och det bästa är att man kan byta ut dom mot nya när man har tröttnat på dom. Älskar att rummet helt plöstligt blev mer personligt.
 
 
 
 
Älskar bilden där han står med näsan tryckt mot fönstret :). Har en hel serier med sådana kort. 
Min första skor står i fönstret. Har testat dom på Lee en gång och då skrek han bara, så dom är nog inte så bekväma längre.
 
Tycker du om detta inlägg tryck gärna på gilla-knappen här nedan så vet jag vilka inlägg ni tycker om.
Vardag | Barninspo, Barnrummet, Inredning, Insperation, Lee, foto, fotograf, hus, rum | |
#1 - - Rebecca Adnell:

Men åh vilken underbar idé! Blev ju superfint!

Svar: Tack, ja jag blev riktigt nöjd 😀 får bara se hur länge dessa bilder får sitta uppe innan jag byter. Har ju en del att välja mellan 🤔
Mia Ohlson

Upp