En söndagsmorgon innan frukost

 
 
I morse såg det ut så här hos oss. Lee satt och kollade på Pippi i väntan på frukostgröten skulle bli färdig. Han verkligen älskar Poppa (=pippi på Lee språk). Kändes lite jobbigt att även idag lämna hemmet för att åka och jobba. Men nu är jobbhelgen över för denna gång och jag ser fram emot tidag då vi är lediga igen.
Rosorna köpte jag med mig hem igår från torget. Tycker det är så fint att ha färska blommor runt omkring i hemmet, men det är bara så synd att jag knappt kan hålla dom vid liv mer än några dagar. Någon som har tips att ge för att de ska hålla längre?
Kanske försöker jag mig på en snyggare fotografering utav dom på tisdag, om solen vill lysa vill säga. Får passa på då de ser färska ut.
Nu väntar vi på att en viss tjej här hemma ska gå och lägga sig så vi kan pynta med ballonger och serpentiner då hon fyller 10 år imorgon.
 
Trevlig söndagskväll till er!
 
Tycker du om detta inlägg tryck gärna på gilla-knappen här nedan så vet jag vilka inlägg ni tycker om
och följ mig gärna via bloglovn´ så får ni direkt till mail när jag uppdaterar min blogg
Vardag | Blommor, Miaohlson.blogg.se, Morgon, Naturebymiaohlson, blogg, blogg.se, bloggare, frukost, innan, rosor, söndag | |
Upp