En pappa med hans son

 
Idag blev det bara en halvdag på jobbet sedan blev det vabb då jag hemringd utav förskolan.  Lee var lite hängig så fröknarna tyckte det var bättre att han skulle få komma hem och ta det lugnt. Lillen var så hängig att han sov nästan 3,5 timma i eftermiddag, han behövde nog sömn. Sedan var han jätte mammig, han riktigt har klängt sig fast i mig hela dagen. Inte ens Andreas fick ta honom, då skrek han bara, och så brukar han verkligen inte vara. Så det är nog något som inte riktigt stämmer. Nu sover han för natten, håller mina tummarna att natten blir lugn för honom. I morgon är vi lediga så då blir det mer vila och mycket pippi-tittande. Detta är ju första gången jag vabbar så jag fick fråga min chef när jag gick hur jag skulle göra, haha. Snacka om noll koll.
 
Bilderna ovan tog jag i söndags, tycker den översta är så mysig när Lee håller Andreas i handen och utforskar världen. Den andra bilden blev jag så kär i. Synd bara att fokuset inte är på Lee. Men det gör inte så mycket, den är fin ändå.
 
Nu är det strax Biggest Loser VIP och jag väntar på fröknäcket i ugnen ska bli färdig då jag kan äta ett med en kopp thé. Trevlig kväll till er alla <3
 
 
 
| hans, pappa, son | |
Upp