En morgon med dagg i gräset

 

En morgon i veckan så tassade jag ut med kameran och fotade i motljus. Ser ut som små dimater som tindrar så fint i solens ljus.nyckelpiga

 

Sommarblommorna hänger fortfarande med och en liten nyckelpiga kämpar sig uppåt. Älskar när sommaren dröjer sig kvar med små små tecken.

 

Ninis, alltid med. Alltid hållandes i öronen. Sötast <3

 

Naturen är så fin just nu när den gör ett skifte. Ibland är det bra att se bakom sig när man går på promend, för ibland missar man nästan de bästa vyerna.

 

Tycker du om detta inlägg tryck gärna på gilla-knappen här nedan så vet jag vilka inlägg ni tycker om
och följ mig gärna via bloglovn´ så får ni direkt till mail när jag uppdaterar min blogg
Vardag | Blommor, Miaohlson.blogg.se, Morgon, Naturebymiaohlson, blogg, blogg.se, dagg, höst, landskap, morgondagg, nyckelpiga | |
Upp