Att upptäcka skatter

 Alla fyra foton är från min instagram @mia.ohlson följ mig gärna där
 
Idag sken solen, äntligen! Så vi passade på att gå en lång promenad. Älskar att ha en ny instagram där jag kan slänga upp bilder direkt från telefonen. Tycker att Instagram har blivit en sådan tävling och att alla bilder ska vara perfekta. Har börjat tröttna på det. Tycker Instagram nästan har försvunnit från sina glamdagar och inte sådär spontant som det var i början. Därför har jag två konton. Ett för dom fina naturbilderna @naturebymiaohlson och min privata @mia.ohlson där det kommer upp bilder som är tagna i nuet.
 
Mer bilder från promenaden kommer ikväll då jag har hunnit att gå igenom dom.
 
Vardag | Instagram, Mia.ohlson, Miaohlson.blogg.se, Skattero, Upptäckan, blogg.sen, bloggc, höstg | |
Upp