Korndals Gård

 
I fredags åkte jag och Lee ut till Korndals Gård för ett spännande möte. Jag ska nämligen vara fotograf med en pop-up-studio på deras julmarknad den 3 december.
 
 
Vi ska erbjuda fotografering på barn sittandes på höbalar med en tomteluva på huvudet och en lykta i handen. Tanken att detta sedan ska bli årets julkort för familjer att kunna skicka ut till nära och kära. Sådan himla rolig idé tycker jag. Så har ni vägarna förbi i december kom gärna in och säg hej.
 
 
 Nu står gården i sin höstskrud och jag hoppas verkligen att lite snö faller tills december. Det skulle vara helt magiskt.
 
Kan knappt bärja mig innan december kommer men jag har så mycket som ska fixat innan dess. Jag ska även sälja mina kalender för 2018 så nu är ett exemplar påväg hem till mig för granskning innan jag skickar iväg en ny beställning på flera.
 
Hörs snart igen
Kram <3
 
 
 
 
Vardag | Korndals Gård, fotograf, höst, julmarknad, pop-up-studio, vinter | |
#1 - - Anonym:

Wooohooo vad kul! 😁❤️ /ida

Svar: Jätte roligt :) <3
Mia Ohlson

Upp