Färgglad morgon

 
Denna morgon var ju helt fantastisk! Så länge sedan himlen var såhär färgglad. Den har varit så himla grå nu så länge att jag nästan inte trodde att den någonsin skulle bli såhär igen. Så när jag var påväg till jobbet imorse var jag bara tvungen att köra in till kanten för att fota. Även om jag hade lite bråttom. Jag hade nämligen lämnat Lee hos syrran för vi hade en person som var sjuk på jobbet och jag var tvungen att börja tidigare.
Så min fina syster ställde upp och passade haonom de två timmarna de handlade om och körde honom sedan till förskolan. Är så otroligt glad över att ha en syster som ställer upp i vått och torrt. Så tack kära syster yster för hjälpen idag.
 
Jobbdagen avslutades med en otroligt rolig fråga från chefen som jag blev super glad över. Men vad, ja det tar vi lite längre fram när allt är klart.
 
Ha en underbar kväll mina vänner!
Kram
 
Vardag | Morgon, soluppgång | |
#1 - - Sandra Rosén Dahlgren:

Jättevackert! Älskar när himlen är rosa :)!

Svar: Tack! Jag också :)
Mia Ohlson

Upp