En augustikväll

 
I brist på solsken just nu så letade jag i mitt arkiv efter några solnedgångsbilder och hittade dessa som jag inte tror att jag har lagt upp här innan. Den sista bilden la jag iallafall upp på min instagram (@mia.ohlson) för den kom med i våran lokaltidning som veckans bild :) De är ifrån en fin augustikväll då jag och Nell tog våra kameror och gick ut på en promenad. Som jag älskar att fota i motljus och jag hoppas solen visar sig snart igen så jag kan ge mig ut med kameran.
 
Nu sa jag redigera lite hästbilder som sedan ska skickas iväg till en kund. 
 
Ha en fin dag!
Kram <3
 
Vardag | augusti, sommar, sommar kväll | |
#1 - - Lindsay:

Kikar förbi =)

Svar: Hej hej 😃
Mia Ohlson

#2 - - Rebecca Adnell:

Alltså jag dör lite, så vackra bilder! Nu saknar jag dessa fina sommarkvällar ;)

Svar: Tack 😁 tråkigt nog var dom inte så många i somras. Man fick passa på medans solen lös.
Mia Ohlson

Upp