Spindel och deras nät


Canon EOS 5D Mark III / Tamron SP 90mm f2.8 Di macro 1:1 VC USD
 
Som ni kanske har sett både på det förra inlägget och detta så är det ett nytt objektivnamn jag har skrivit ut. Igår hämtade jag nämligen ut mitt nya macro objektiv som jag hade beställt. Även om vädret inte var det bästa i dag så gick jag ändå ut på en promenad med det. Så roligt att leta i buskar och snår efter roliga saker att fota. Blir helt plötsligt en ny värld. Ljuset var väl inte det bästa men det var fint med alla vattendroppar i spindelnäten. Konstigt att det första jag fotar är spindlar och deras nät då jag har en otrolig stark spindel rädsla, haha :)
 
, Vardag | |
#1 - - Mirre:

Oh det är så roligt att fota macro

Svar: Aldrig gjort det innan. Men förra våren var jag gravid och kunde inte ligga och kräla på marken. Så då var jag bitter att jag inte kunde även om jag inte varit intresserad av det innan. Så nu bestämmer jag mig för att det är roligt att fota macro 🤣
Mia Ohlson

#2 - - Jessica Högberg:

Jag är lite lika dan!
Är tokrädd för spindlar, men vackra nät som är kul att fota gör dom!

Svar: Hahaha, tur att jag inte är själv om det 🤣
Mia Ohlson

Upp