Solnedgången i kväll


Canon EOS 5D Mark III / Sigma APO 70-200mm f2,8
 
Jag stod ute för att fota alla fina blommor som har slagit ut på vårt äppelträd när jag plötsligt fick se denna vackra syn. Älskar när man ser solstrålarna skina ut genom molnen i solnedgången. Jag gick ut till ängen bakom huset för att få bättre bilder. Där stod jag en bra stund och bara njöt. Jag tycker det är hur häftigt som helst att solnedgångar inte är varandra lika. En dagen kan hela himlen färgas lila, eller som igår helt rosa. Eller såhär med solstrålar som skiner igenom.  Det är det som gör det så otroligt roligt att fota.
 
, Vardag | |
#1 - - Alexsandra:

Vilka vackra bilder, tar själv mycket bilder på himlen då den ofta kan se magisk ut där vi bor (har utsikt över sundet).
Här är ett inlägg med några sådan bilder http://zahla.blogg.se/2017/april/aventyrliga-april.html

Svar: Tack så mycket :) Det är ju så roligt och fint att fota en solnedgång.
Mia Ohlson

#2 - - Mirre:

Otroligt fin solnedgång

Svar: Tack :D
Mia Ohlson

Upp