Regnbågen i vattenfallet


Canon EOS 5D Mark III / Sigma 24mm f1,4 DG
 
Här kommer fler bilder från vår utflykt till Ramhultafallet igår. Älskar verkligen den första bilden med regnbågen. Har även lagt upp denna på min instagram där jag heter mia_ohlson. Måste åka hit fler gånger. Kanske en gång varje årstid. Hade varit roligt att ha bilder från varje. Tänk på vintern när allt vatten är is. Så fräckt.
Idag har vi annars varit ute och gått en tipspromenad på ett jätte mysigt ställe här i närheten. Tyvärr så tog jag inte med mig kameran så inga bilder därifrån har jag att visa. Men så roligt att få komma ut och se sig om. Har ni firat 1:a maj något? Måste ju då säga att maj kunde inte starta på ett bättre sätt och jag tror nog jag kommer åka ut till havet i kväll för att fota solnedgången. Dock tycker jag bättre om solnedgång med lite moln, händer lite mer då. Får se fall jag orkar med det.
, Vardag | Ramhultafallet, vattenfalll | |
#1 - - Anonym:

Så vackert!

Svar: Tusen tack!
Mia Ohlson

#2 - - Michael:

Vilken tur att du tog dig ut igår kväll. Magiskt vackra bilder. Härligt!!

Svar: Tusen tack! Ja det var en väldans tur för så fint det var.
Mia Ohlson

Upp