Killen med de blåaste ögonen

Igår kväll när jag hade kommit hem från jobbet gick jag, Andreas och Lee ner till sjön. Jag har länge velat testa min nya kamera med att fota porträtt bilder på Lee. Vill träna på att fota barn och då passar det ju perfekt med mitt egna ;) Men han har så himla svårt att sitta stilla så det är nästan helt omöjligt att vara själv med honom och försöka få fina bilder. Så fort man sätter ner honom och backar några steg så är han redan på väg åt andra hållet. Men igår passade jag på när Andreas var med och kunde sätta ner honom medans jag stod på rätt avstånd. Jag blev så grymt nöjd med bilderna. Killen med de blåaste ögonen.
 
Canon EOS 5D Mark III / Sigma 24mm f1,4 DG
 
| |
#1 - - Cattis:

Så fina bilder, och vilken stilig kille! :D

Svar: Tack så mycket :)
Mia Ohlson

#2 - - carolin:

Så fina bilder :)

Svar: Tusen tack :)
Mia Ohlson

#3 - - Mirre - Sweetwords:

Så söt =D

Svar: Tack :)
Mia Ohlson

#4 - - EVELINA:

Vilka fina bilder det blev! Bra med assistans när man ska fota barn, jag känner igen det där med hur svårt det kan vara :D

Svar: Tackar! Ja annars går det ju verkligen inte. Trodde det skulle bli lättare när han började gå men då vände han ju på sig hela tiden. Så många ryggkort har jag dock på honom ;)
Mia Ohlson

#5 - - kerstin ehrenholm:

Verkligen blå ögon

Svar: Ja de är sådär blåa att man nästan drunknar i dom :D
Mia Ohlson

#6 - - Guccimamma:

Vilka fina foton! =)

ha en fin dag

Svar: Ååå tack så mycket! Ha en fin kväll du också :)
Mia Ohlson

#7 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Wow vilken sötnos!

Svar: Tusen tack :D
Mia Ohlson

#8 - - Challizz:

Fantastiska ögon! :D

Svar: Visst är dom :)
Mia Ohlson

#9 - - Liv Ringström:

Så himla söt , riktigt fina bilder!

Svar: Tusen tack :D
Mia Ohlson

#10 - - JUNITJEJ:

Jättefina bilder!

Svar: Tack så mycket :)
Mia Ohlson

#11 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Men åh så fantastiska bilder!

Svar: Tack :D
Mia Ohlson

#12 - - Agnes:

Så fina bilder!!

Svar: Tack så mycket :)
Mia Ohlson

#13 - - Elaine:

Så fina bilder och unge!! :)

Svar: Tusen tack :D
Mia Ohlson

#14 - - Mikaela:

Vilka underbara bilder :D

Svar: Tack så jätte mycket 😀
Mia Ohlson

Upp