Gula fältet


Canon EOS 5D Mark III / Sigma 24mm f1,4 DG 
 
Nu äntligen fick jag redigerat tre bilder från förra söndagen då vi åkte till rapsfältet och fotade i solnedgången. Älskar våren när alla blommor lyser med sina färger. Som rapsfält, är det inte underbart med allt gult? Hoppas de är kvar en stund nu så jag hinner fota en gång till. För jag är inte sådär jätte nöjd med bilderna.
 
I eftermiddag var vi inne i stan för att "fira" mors dag tillsammans med familjen (syster med familj, mamma och självklart min egna) med ett restaurangbesök och kaffe med tårta hemma hos mamma. Detta är mitt andra år som jag blir firad, och jag tycker väl inte det är någon speciell dag på det sättet. Men ändå mysigt att äta ute på en söndag. Firar ni mors dag på något sätt?
 
, Vardag | |
#1 - - Mirre - Sweetwords:

Oh så fina

Svar: Tack, rapsfält kan nog vara ett utav det finaste :)
Mia Ohlson

Upp