Ett collage

Här sitter jag och vilar upp mig. Ska nämligen till Göteborg i kväll för att springa Trailerloppet i slottsskogen. 1,1 mil långt är loppet i kuperad terräng och jag kommer typ att dö. Så snälla önska mig lycka till och håll tummarna vid 6-tiden att jag inte bryter något ben eller så ;).
 
Eftersom jag inte trodde att jag skulle hinna titta in här idag så förberede jag ett inlägg med bilderna jag fotade igår, det kommer under kvällen här på bloggen. Så till detta inlägg har jag satt ihop ett collage med oranga färger. Blev väl sådär nöjd med det, men hoppas ni tycker om det bättre.
 
Ny uppdatering: Precis efter jag hade publicerat detta inlägg såg jag att blogg.se hade delat mitt inlägg Killen med de blåaste ögonen på första sidan. Tusen tack <3
 
 
Vardag | |
#1 - - Longevity - en blogg om hälsa:

Superfina bilder!!

Svar: Tycker du det, vad glad jag blir. Tack :)
Mia Ohlson

Upp