#Kustfolk2017

Efter ha varit vaken större delen utav natten med en hostande bebbe så tyckte jag att lite ensamtid skulle sitta fint. Jag hämtade upp den fina Ida och så begav vi oss till Brukstorget och detta årets upplaga av Kustfolk.
Vart man än tittade så fanns det alltid något fint att vila ögonen på. Här är minst 3 prints från Jenny på Dosfamily som jag lätt skulle kunna hänga upp här hemma.
Och hos Mokkasin skulle jag kunna tänka mig allt. Så himla vackra fotografier. Sofia har blivit en stor förebild på senare tid. Älskar verkligen allt.
Lisa Burenius var där och sålde sina extremt snygga tishor. "Stay Soft" och kvinnotecknet. Jag hade svårt att välja mellan dessa två. Ville så gärna ha båda men plånboken sa endast en. Så det blev en röd "Stay Soft" och en print med kvinnotecknet, som Lisa skickade med helt fritt. Tusen tack! Tror jag kommer bosätta mig i min tröja redan i morgon och inte ta av mig den på läääänge.
Strömma Farmlodge hade det snyggaste påskpyntet och redan i morgon ska jag ut och klippa i min buske och pynta upp köksbordet här hemma. Så här i efterhand ångrar man ju sig att man inte köpte med sig lite av det vackra pyntet hem. Men förhoppningsvis har de kvar något som kommer upp till försäljning i butiken.
Var så nära att köpa dessa fina raggisar från Soxs till Lee, men jag hejdade mig och tänker att nu är det vår då kommer dom ändå inte att användas. Men tills nästa höst, då är det jag som klickar hemma dessa, för hur söta är dom inte. Man fick även med en liten tub med halkskydd som man kan klistra på själv och göra de mönster man själv vill ha. Så himla bra uppfining tänker jag.
Sedan var det självklart en kaffe, från denna coola kaffevagn, som gällde. Det rycktades om att deras kanelbullar var super goda men jag avstod, kände att smörgåstårta till frukost fick räcka denna söndag. Efter kaffet var uppslurpat så tog vi oss ett varv till. Man kan ju ha missat något.
Hoppas att ni har haft en fin söndag!
Klicka gärna på hjärtat här nedan så jag vet vilka inlägg ni gillar bäst!
Vardag | Kustfolk | |
Upp