Den där buketten

Först vill jag verkligen tacka alla från djupet av mitt hjärta för de grattishälsningar jag har fått här på el bloggo, på insta och facebook. Shit vad glad man blir varje gång någon tar sig tiden till att skriva ett grattis. Så TUSEN TACK, ni rockar fett.
Men till min dag igår som var ljuvlig. Solen lyste, jag och fisen var i stan och käkade lunch. Kom hem, gick en promenix och sedan slank vi hem för att vänta på Andreas. Och vad kommer han hem med då, jo världens största, ljuvligaste, finaste och underbaraste blomsterbukett som ni kan tänka er. Shit vad överraskad jag blev.
Andreas syster om jobbar på blomsterlandet har bundit ihop denna enorma bukett och hon prickade så rätt. Den var så ljuvlig att jag nästan gick av när han sträcker fram den till mig. Älskar den.
Den innehåller tre utav mina favvisar, orkidéer, rosor och liljor. I morse när jag vaknade stod den där så fint på bordet att jag var tvungen att sticka in näsan och dra mig ett sniff. Blir så otroligt glad av färska blommor på mitt köksbord. Så TUSEN TUSEN TACK min älskling <3
Ni som följer mig på snappis (där hittar ni mig på miaohlson) och insta (här heter jag mia_ohlson) har redan sett att jag fick denna smarriga korg utav min syster yster. Så många gosaker på ett och samma ställe. Hon känner mig den där syrran.
Ingefäragodisar från kinabutik och chiadryck med rödbeta och ingefära. Nyttigt och super gott!
Och självklart mina favvisar, Hwa Mu. Kommer också från kinabutiken och är torkade kinesiska plommon som smakar en blandning av mint, lakrits och söta plommon skulle jag säga. Så himla smarriga. Dock är de väldigt beroende framkallade att påsen försvinner på ett kvick.
Nu ska jag strax slinka i väg till affären för att handla till kalaset ikväll. Väntar bara på att Lee ska vakna. Trevlig lördag i vårsolen, hörre ni!
Vardag | Blommor | |
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Fint :)

Svar: Tack 😀
Mia Ohlson

Upp