Rosa

Canon EOS 5D Mark III / Tamron SP 90mm f2.8 Di macro 1:1 VC USD
 
Tre bilder som jag fotade igår och idag. Älskar när alla färger i naturen kommer fram.Varje gång blir jag lika förvånad över hur naturen kan skapa sådana färger och mönster. Helt otroligt är det när man kommer så här nära.
 
Idag gick jag till ett ställe där jag vet att det finns trollsländor. Men vägen dit hade helt vuxigt igen och jag kände inte riktigt för att ratta in barnvagnen där så det blir att jag får gå tillbaka någon annan dag, troligen till helgen. Men på vägen tillbaka hittade jag två fjärilar som gärna ställde upp som modeller och äntligen fick jag fjärilar på kort. Vill så gärna åka till fjärilshuset i Göteborg för att fota, får se om det hinns med på semestern. Bilderna på fjärliarna får ni se i morgon här. Annars ligger de ute på min instagram mia_ohlson :D
 
Vardag | |
Upp