Nu har jag landat hemma

Olympus OM-D E-M5 Mark iii / Olympus 14-42mm f3,5-5,5
 
Nu har jag äntligen landat här hemma efter mina små utflykter. Först var jag ju på Mallorca förra fredag till måndag. Sedan var jag hemma under tisdagen och för att åka ner mot Blekinge och Sweden Rock på onsdagen. Så i söndags när jag kom hem var jag så jädrans trött att jag ens inte orkade lyfta upp kamera eller dator. Samma sak i går. Råkade somna under eftermiddagen när Lee sov sin vila och sedan somnade jag i soffan innan ens klockan var nio, hahaha :P. Det kostar att ligga på topp :D. Så idag tänkte jag att jag skulle sätta mig och redigera lite bilder från Mallis och lägga upp här för att sedan ta tag i Sweden Rock bilderna. Så länge får ni denna bild från Sweden Rock då fullmånen reste sig upp över festivalområdet.
 
 
Vardag | |
Upp