Long exposure sunset

Canon EOS 5D Mark III / Sigma 24mm f1,4 DG
 
Igår kväll fick jag äntligen testat mitt mörka filter som jag fick hem för några veckor sedan. Jag har verkligen väntat på en solnedgång med moln så jag kan få lite spännande effekter med lång slutartid. Precis innan jag skulle ge mig ut med bilen så visste jag inte fall jag skulle åka eller inte. Det var en massa moln på himlen och jag tänkte att det kanske inte blir någon fin solnedgång. Men jag åkte ändå och det var en väldans tur att jag gjorde för det var nog en utav de finaste solnedgångarna jag har sett. Hela himlen var helt färgad i både gult, lila, rosa och rött. Vid kvart i elva började jag dra mig hemåt för myggen höll på att käka upp mig men himlen var fortfarande helt rosa.
Natur, Vardag | |
#1 - - Vanja:

Såg också denna magiska solnedgång. Helt underbar!

Svar: Helt fantastisk var den. Att naturen kan skapa något sådant är helt underbart tycker jag.
Mia Ohlson

#2 - - Rebecca Adnell:

Men WOW vilka bilder!

Svar: Tusen tusen tack :D
Mia Ohlson

#3 - - Jenni Lenita:

Så sjukt vackert 😍 Helt förälskad!!

Svar: Vad glad jag blir. Tack så jätte mycket :)
Mia Ohlson

Upp