Hemma från Mallorca

Känns som om det var hur länge sedan som hellst som jag skrev här men det var ju faktiskt i torsdags :). Inte van att vara borta så länge från dator. Men nu är jag hemma igen efter fyra underbara dagar på Mallorca. Jag har varken lagt ut något här eller på instagram då min telefon badade i toastolen i söndags morse. Så jag har inte kunnat använda den. Den har legat och torkat med ris ända sedan dess och kommer ligga där tills på söndag. Så håll tummarna att den funkar sen.
Jag tänkte mest bara titta in och säga hej, för nu packar jag åter igen för att ge mig av till Sweden Rock i morgon. Men jag återkommer nästa vecka med bilder från Mallorca. Men här har ni fyra så länge.
 
En utav dagarna hade vi en utflyt till ett fem stjärnigt hotell som låg upp i bergen, Inte dålig utsikt om man säger så ;P
En morgon då jag orkade mig upp för att se solen gå upp.
Utsikten från poolområdet var inte heller fel, eller va tycker ni?
 
| |
Upp