Solnedgången på 230 bilder

 
Gjorde en timelapse på solnedgången ikväll. 230 bilder blev det tillslut. Tyvärr var inte solnedgången sådär fin som jag hade hoppats på och jag orkade inte sitta kvar längre för det var så jädrans kallt ute. Därför avslutas den lite tvärt. Men jag tycker det är roligt att både gra timelapse och filma så det kommer det bli mer av i framtiden :)
  
Vardag | |
#1 - - Jenni Lenita:

Helt fantastisk 😍 Och tänka sig att du fick ihop så många bilder på så snyggt sätt till en snabb video 👍 Jag älskar den, ha en fin dag 🌸

Svar: Tack :D Tycker det är så himla roligt att göra timelapse och filma. Men det är väl bara för det är något nytt. En utmaning. Glömmer dock bort i bland att göra det men när jag väl kommer på det så är det skojigt. Hoppas du får en fin fredag du också :)
Mia Ohlson

Upp