Vecka 4

Början av veckan var grå och tråkig och jag tog mig nästan inte utanför dörren.
Sedan kom helgen och min bror med familj var och hälsade på vilket var så mysigt. Han fyllde 40 i går så i fredags var vi och firade honom.
 
Bilder från veckan:
 
 
 Hela familjen var och bowlade. Gick inget bra för mig och jag kom nog sist alla tre omgångarna.
 
Sedan hade vi kalas för min bror och min systerson. Syster bjöd på så god mat och mamma hade bakat tårta som efterrätt. En jätte mysig fredag med hela familjen samlad.
 
Lördagen bjöd på sol och en fin solnedgång. Men just denna dag var i Halmstad och badade med alla barnen. Sedan var det grått igen på söndagen.
 
De två stora barnen fick ett spel i julklapp som vi packade upp och spelade under söndagskvällen. Ett perfekt avslut av denna veckan.
 
Saker jag har tänkt på:
 
> Att jag måste komma igång med mitt fotande och blogg. Har helt tappat spåret. Så på onsdag, den 1 februari, kör jag igång med en FEBPHOTOADAY. Är så laddad och det kommer bli så roligt :)
 
> Att spela familjespel är nog ett utav det mysigaste man kan göra med sin familj. Måste göra detta mer!
 
 
 
Veckosummering | vecka | |
Upp