Vecka 3

Denna veckan har jag fått en ny kamera som jag är mer än lycklig över.
Jag har även varit ute och fotat mina första gravidbilder vid havet.
Denna veckan har även kameran fått följa med lite överallt.
 
Bilder från veckan
 
Vi började veckan med att hälsa på hos mamma och vilken tur vi hade med att hon just denna dagen bakade kanelbullar. De hade även hängt upp en tavla på väggen med ett foto som jag har tagit. Lite stolt man känner sig då.
 
Det har varit väldigt grått ute och man såg nästan inte vägen framför en när vi skulle in till stan för att handla.
 
Men jag lyckades fånga en enda solnedgång på hela veckan. Januari har verkligen varit en grå månad och ingen snö har det kommit heller.
 
Sedan packade jag för att dagen efter åka och fota gravidbilder vid havet. Sjukt nervös jag var och kunde inte sova natten innan, haha.
 
En lunch åt vi en så god soppa. Receptet har jag hittat hos Nevnarien. Men jag tillsatte en skvätt vitvin och citron också. Det var ju ändå lördag.
 
Veckan avslutades med en kall och blöt promenad längst havet.
 
Veckosummering | vecka | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Kul med ny kamera :)

Svar: Ja det var på tiden. Min gamla är en gammal en.
Mia Ohlson

Upp