Mina mål för 2017

Nu har vi kommit någon vecka in på 2017 och jag tänkte visa er några mål som jag har under året.
Några utav punkterna kommer jag nog inte att genomföra men alltid roligt att skriva ner vad man vill göra så finns det alltid i bakhuvudet.
 
 Förra året i slutet av januari såg det ut såhär. Undra fall vi kommer få det lika drömiskt denna vinter.
 
 
Under 2017 vill jag
 
> Satsa mer på blogg och instagram
Detta är något jag kommer jobba stenhårt på under 2017. Att få mer följare både på bloggen och även på instagram. Ska avvara mer tid till att redigera bilder och verkligen skriva bra inlägg.
 
> Vara bättre på att ta vardagsbilder
För att komma igång med att ta mer vardagsbilder så tänkte jag ha vecko-redovisning. Varje måndag kommer jag lägga ut ett inlägg av den föregående veckan med bilder och text. Kanske starta något fotoprojekt som sträcker sig under året. Tex fota en speciell plats under årets alla årstider eller har ni något roligt projekt man kan haka på?
 
> Köpa ny kamerautrustning
Ååå en ny kamera med nya objektiv. Tycker jag har vuxit ur min nuvarande kamera  så nu vill satsa på en fullformat Canon. Men vill även ha en liten kompakt systemkamera för att filma och fota vardagsbilder med. Får se vilken som hamnar först i mina ägor.
 
> Ta mig utanför min bekäma zon
Ta bilen, ge mig ut på vägar jag aldrig kört på innan. Hitta nya magiska ställen.
Åka till havet och fota solnedgången eller varför inte gå upp tidigt och se soluppgången. Inte bara gå utanför dörren här hemma utan ge mig ut på äventyr.
 
> Bli kvitt min mörkrädsla
 
> Vara mer ute i naturen
 
> Fota ett norrsken
 
> Ta hand om min hy bättre
Min hy är verkligen helt kass och under 2017 ska jag verkligen vårda den så att den strålar.
 
> Sova under en stjärnhimmel
 
> Inreda mitt hem med fotoprints
Jag vet redan vilka som kommer bli dom första att hänga på min vägg.
 
Hur det såg ut idag efter snöstormen som var.
 
10 mål är satta och vad jag tror så kan 9 utav dom bli uppnåda. Men vi får se 2018 vilka som jag kan bocka av. 
Norrskenet kommer bli besvärligt men det har ju visat sig förra året ända hit ner i söder så inget är ju omöjligt.
 
Vardag | mål | |
Upp