Kalender 2017

En kväll i December gick jag ut medans solen var påväg ner med ett paket under armen. Ett paket som betydde så mycket för mig att jag ville att stunden då jag öppnade det skulle vara speciell. Jag satte mig ner på grusvägen, såg hur solen gick ner bakom berget och bara njöt.
 
När solen var borta öppnade jag paketet sakta medans jag tog tunga andetag. Vad jag har längtat på detta. Varje dag sprang jag till brevlådan för att se om paketet hade kommit. Och varje dag var en sådan besvikelse när jag såg att lådan var tom. Men plötsligt en dag så var det där. Paketet jag hade längtat så mycket efter. Jag har länge velat visa er detta men då det var en julklapp till både min mamma och syster så kunde jag inte skriva ut något just då. Men nu när julen är över är jag så glad att få visa er. Min alldeles egna fotokalender för 2017.
 
Känslan av att se sina egna bilder på ett tryckt papper var stort. Första gången för mig. Men så roligt det var när jag skapade dom. Så många bra bilder som kom fram ur det glömda. Till nästa år har jag funderat på att även sälja min kalender till andra. Så förhoppningsvis skapar jag många stunder detta året så att jag har tolv bilder i december för att ge ut en kalender för 2018 till försäljning. Men här kommer de som var med i år.
 
Januari
 
Februari
 
 Mars
 
 April
 
Maj
 
Juni
 
Juli
 
Augusti
 
September
 
Oktober
 
November
 
December
 
Vardag | |
Upp