FEBPHOTOADAY

Då motivationen har legat i botten ett tag nu så har jag bestämmt att köra en FEBPHOTOADAY under februari månad. Det menas med att varje dag har ett tema som jag ska fota och sedan lägga upp här på bloggen. På sådant sätt blir det både mer fotografering och bloggande. Win/win helt enkelt. 
Jag har länge sökt efter någon utmaning och när jag gick genom Amanda Jona arkiv så hittade jag denna och tyckte att den lät rolig. Jag är så pepp på detta nu. FEBPHOTOADAY here I come!!!   
  1.  Solnedgång                                           
  2. Ord                                                   
  3. Händer
  4. Dagens Utsikt
  5. 10:00
  6. Middag
  7. Knappar
  8. Solen
  9. Ytterdörr
  10. Självporträtt
  11. Något som gör mig glad
  12. Inuti garderoben
  13. Blå
  14. Hjärta
  15. Telefon
  16. Något nytt
  17. Tid
  18. Något jag lyssnar på
  19. Något jag hatar att göra
  20. Handskrivet
  21. Favoritfoto av mig
  22. Var jag jobbar
  23. Mina skor
  24. Inuti badrumsskåpet
  25. Grön
  26. Natt
  27. Något jag åt
  28. Pengar
 
| Fotoutmaning | |
Upp