Work, work, work

Hej mina fina. Gissa vad jag har varit idag.. Yes, jag har varit på mitt jobb Varbergs Stadshotell & Asia Spa  och gästspelat lite. Mellan halv tio och fyra satt jag där framför datorn. På min stol. Vid mitt skrivbord. Som om det senaste året inte hade funnits. Som om jag satt där i går också. Även om det snart är ett år sedan jag gick hem för att bli mamma så känns det inte som om jag har varit borta sååå himla länge. Känns bara som en semester. Men än så länge är jag bara där när jag känner för det och när de behöver min hjälp. Tillbaka på riktigt är jag inte innan till hösten, hej en helt ledig vår och sommar.
Mitt jobb är sjukt vackert och inredningen är sådär drömisk och man hittar små gobitar lite här och där. Varje dag hittar man något nytt. Jag blir tok inspirerad varje gång jag sätter min fot där inne. Mer nu när man har kommit i från det ett tag, då ser man allt med nya ögon. Annars har ju denna miljö varit vardag för mig och man ser inte de små goda tingen.
Såhär ser så mitt jobb ut från framsidan. Pampigt va! Men det blir bara bättre.
I lobbyn står en stor bokhylla med massa böcker och andra små pinaler. Så mycket snyggt att jag skulle kunna ta med allt hem direkt.
Jag verkligen älskar denna inredning. När det står oväntade saker i varje hörn. Här sitter två hundar och vaktar. Och alla dessa växter och blommor. Vardagslyx i kubik. Och de blå sofforna... Ge mig tack! 
 
Ser ni! Ser ni! Hur ljuvligt är inte detta då. Vårigare än så här är svårt att få. 
 
, Vardag | Asia Spa, Inredning, Varberg, Varbergs Stadshotell | |
Upp