Vecka 6

Denna veckan har varit lugn och vi har mest hållt oss hemma.
 
Bilder från veckan:
 
En eftermiddag badade köket i eftermiddagssolen. Så härlig varm den var.
 
Jag var även ute och fotade månen en kväll, precis så där innan mörkret kom på riktigt. Det var första gången på länge som månen visade sig. Kallt som attan var det.
 
 
I mitten av veckan kom äntligen snön. Bättre sent än aldrig, och den ligger fortfarande kvar.
 
Vi passade på att vara ute mycket och åkte pulka..
 
... men också inomhus och åkte gåvagn.
 
I går var vi på kalas igen. Min andra systerson fyllde 13 år, så det bjöds på tårta, glass och frukt. Mums!
 
Försökte även mig på att göra två utåtbakade flätor. Första gången och jag tyckte resultatet ändå blev ok.
 
Saker jag har tänkt på:
 
> Har helt plötsligt från ingenstans blivit mer intresserade av inredning. Vill göra om typ allt här hemma, få in en mer personlig touch med en bohemisk stil.
Först ut är Lee´s rum så att vi kan flytta in honom dit. Men först ska det shoppas matta och himmelsäng. Självklart kommer ni att få följa med när jag inreder hans rum. Vet ni några bra inredningsaffärer/websidor så hojta gärna till.
 
> Att jag kommer nog byta stil här på bloggen. Kommer att blogga mer om familjelivet och föräldrarskap.
 
> Måste ta mig mer utanför dörren här hemma. Både ut i skogen och traska men även åka in till stan och fika.
 
Veckosummering | vecka | |
Upp