Uppdatering i sjukstugan

 Det var visst mer än bara tänder denna gång. Sedan i onsdags har fisen haft feber som har kommit och gått men framför allt har han fått den på kvällarna. I går eftermiddag hade han 38.5 när jag tempade honom. Han har även hostat så han har kräkits och snorat ner både sig själv och resten av familjen. Lilla hjärtat mår så dåligt vissa stunder att han bara vill vara nära och ligga i en knä med napp och ninis (snuttedjuret). Känner inte igen min lilla fis då han egentligen är en onge som inte "hinner" gosa det minsta. Att sitta stilla är det värsta han vet. Men nu kryper han gärna upp i knät och gosar in sig. Så mysigt för mig, jag passar på att mysa riktigt ordentligt nu, då jag överöser honoom med pussar och massa gos. Men jag hoppas att han blir bättre snart för jag vill ha tillbaka min energiknippe till bebbe. 
 
Men kolla bara, hur mysss ser det inte ut med dom knubbiga små fingrarna som pillar loss på ninis öra. Dör typ söt-döden.
 
, Vardag | Förkyld, Lee, feber, sjukt barn | |
Upp