Nya köket växer fram

Hej på er alla fina! Nu är det dags för ett redigt inredningsinlägg här på el bloggo tycker jag. I helgen har vi pysslat och donat inne i köket. Än så länge är vi inte färdiga, det ska köpas till tavlor och andra småsaker. Nu ska ni även få se vad som var i paketet från Ellos som jag hämtade i fredags.
Så här såg allså vårt kök ut före vi gick lös på det. En stor tung möbel som verkligen inte passaded in. Tre mörka lampor som inte hade någon som hellst spridning av ljus. Hela rummet var så mörkt även dagtid så man nästan blev deprimerad.
Men titta. Ut med det tunga skåpet och in med en snygg vägghylla. Mer grönt och en ny fräsig lampa. Katten på bordet ingick inte i det nya utan hon är gammal i gemet.
Asså det blev så snyggt att jag nästan går av. Äntligen känns det som att vår matplats har blivit trivsam och framför allt ljusare.
Att få in mer gröna växter i rummet gör ju så himla mycket. Denna murgröna är köpt på blomsterlandet. Tyvärr måste vi hänga upp den just nu i krokarna på hyllan, annars är en liten hulligan där och drar. #mammalivet
Hyllan är som sagt från Ellos och jag blev kär vid första ögonkastet. Nu längtar jag efter att få fylla den med små saker som ger oss mer vardagsglädje.
Men nu helt plöstligt har vi en stor vägg med en klocka på. Så i kväll ska jag leta tavlor att få upp och kanske någon spegel och annat snajsigt.
Ska vi se en gång till på skillnaden.. beredda.
Före
och efter.
Så super nöjd jag är. Känns så mycket frächare. Vad tycker ni?
 
| Inredning, Interior, matplats | |
#1 - - Brorsan:

Jag håller med :)

Svar: :)
Mia Ohlson

Upp