Min fredag i bilder

Här har ni min fredag i bilder. Underbart, helt enkelt. Solen sken, mammalivet var på topp och allt bara var så himla fint.
 
Efter frukost körde vi in till stan för att ta en fika med moster. Hon har varit på semester och hade med presenter både till mig och fisen.
Lee älskade verkligen sin present. Allt som man kan skaka och låter är så himla roligt.
Jag fick tomatfrön. Så roligt att få något att odla från ett annat land. Såg även på ett utav avsnitten av Mandelmann´s att man kan ta fröer från de tomter man odlar och så till nästa år. Det ska jag nog göra med dessa.
Innan vi skildes åt han det med lite musik och dans.
Vi gick en promenad längst havet och bara drog in alla solstrålar. Så himla vårigt väder. Inte helt fel att vara föräldrarledig en dag som denna.
Lillkillen han somna i vagnen under promenaden...
.. och då passade jag på att sätta mig ner och andas i några minuter.
Sedan åkte vi hiss och Lee har börjat förstå att trycka på knappar är sjukt roligt. Dock skulle vi till 1:an här så det blev till att åka både upp och ner.
Jag tjuvade lite på kvällens gotte. Men ingefärskolorna från Renée Vontare är ju så Smarry Larry. Jag gick runt och lyssnade på podden med Josefine&Vanja, de bästa! Har ni inte lyssnat på dom så in och gör det dirket. Så mycket GirlPower att man blir helt golvad, på ett bra sätt allså.
Sedan plingade det till i mobilen. Mitt paket från Ellos, som jag beställde i onsdags!!, hade kommit. Hurray. Men vad som finns i får ni se en annan dag.
Nu sitter jag här och jäser efter har smällt i mig tacos med hallomi. Bästa för icke köttätare som jag. Nu blir det gotte (det som finns kvar villsäga ;)) i soffan med kärleken.
Hoppas ni har haft en lika bra fredag som jag. Imorgon blir det lampköp, grönaväxterköp och utresning och självklart får ni följa med på detta också.
 
, Vardag | Fredag, bilder | |
#1 - - Freja:

Måste prova tacos med hallomi :)

Svar: Gör det :) Super smarrigt!
Mia Ohlson

Upp