En kväll i februari

 
 
Olympus OM-D E-M5 Mark ii
 
Här har verkligen snöat sedan i går morse nu. Men det är så smått som faller från himlen att det inte blir något när det väl når marken. Men det är fortfarande så himla fint. Ser ut som små mjuka bomullstossar som faller. Jag går fortfarande runt och tror/vill att den riktiga vintern ska komma. Medans andra längtar ihjäl sig efter våren. Det är konstigt det där, haha. I går kväll gick jag iallafall ut med kameran för att fota i skymningen. Månen visade sig för första gången på så himla länge att jag kunde inte motstå att få med den på en bild.
 
För tillfället har jag har helt snöat in mig på att lära mig fota bilder med bokeh. Tycker det är så himla vacker att ha en bokeh-bakgrund (oskärpa med ljusprickar som i andra bilden). Så roligt att inte bara ta en bild utan måste tänka ett steg längre innan man trycker på knappen. Mera utmaningar, det tycker jag om!   
 
Vardag | Måne, februari, skymning | |
Upp