Dom där rakans tänderna

 
Hej mina fina <3 Hoppas er alla hjärtans dag var magisk. Här hemma var det mer dräggel, snorigt och en febrig kille som jag pussade god natt i går. Den stackaren var så trött vid gröten igår kväll att han somnades sittandes. Annars kan denna lilla ligist hålla låda fram till halv nio men igår sloknade han redan kvart i åtta. 38.0 i feber och mammahjärtat gick i tusen bitar. Nu kanske ni underar varför detta var då. Jo, de rakans framtänderna på Lee har börjat titta fram, vilket ställer till med massor hos vår lille bebbe. Kan bara tänka mig hur mycket det måste klia och göra ont. Tur att man inte kommer ihåg själv hur det var. Men här bits det på allt och jag kan inte förstå hur en sådan liten människa kan skapa så mycket dräggel utan att bli uttorkad. Det är ju som stora floder som väller ur munnen på honom. Jag hoppas verkligen att det ska vara över snart så jag kan få tillbaka min fina och glada kille.
 
Idag var det dock bättre när vi vaknade, ingen feber. Så jag håller alla mina tummar att febern har försvunnit helt och att den inte kommer tillbaka under kvällen.
Hur har era små reagerat när tänderna har tittat fram? Feber, gnällighet, snorig?
 
| Lee, Tänder på g, Utvecklingsfas, framtänder | |
#1 - - Jennifer:

Åh, vi hade det EXAKT likadant hemma igår kväll, hon somnade vid gröten runt 18 😱 Sen fick jag väcka henne vid 19 för att sova för natten vid 20 efter en flaska välling, stackarn.. Hon är likadan nu när framtanden håller på att komma, så synd om dem ❤

Upp