Lucia kvällen

Hej på er! Här sitter jag uppkurad i soffan med filten över mig. Mini har precis blivit nattad och jag tänkte att sätta mig och redigera lite bilder för ett fotojobb. Ska bara värma lite glögg först. Har blivit helt beroende utav det den sista tiden. Men det är ju så gott och värmande. Snön ligger kvar utanför, men får se hur länge till. Det kommer lite stänk av både regn och snö just nu så tror inte den blir så långvarig.
 
Tänkte bara lite snabbt kika in och ger er en hälsning denna Luciakväll. 
 
Går kvällen bjöd på både på minusgrader och klar stjärnhimmel så jag var bara tvungen att gå ut med kameran, lägga mig ner i snön och drunkna upp i dess oändlighet. Det gör mig faktiskt inte så mycket att mörkret kommer så tidigt nuförtiden. Kan nästan tycka att det är lite mysigt. Man får tända ljusen tidigare och stjärnhimmlen är som starkast. 
 
Natur | Lucia, Milky Way, Stjärnhimmel, Vintergatan | |
Upp