Ett hej från sjukstugan

 
Här har varit väldigt tyst under de senaste dagarna. Men julen kom, vädret har varit grått och det har snart regn konstant i två veckor och vi har även blivit sjuka. Jag låg med feber igår och Lee har legat idag. Lee har även dragit på sig en ögoninflammation efter ett allergisk reaktion på julafton, allt på en gång känns det just nu. Andreas är inte helt frisk han heller. Alla tre hostar ikapp och snytit oss stup i kvarten. Min hals gör så ont att jag har svårt att svälja houngsvattnet jag har värmt. Så dagarna har gått ut på att ta det lugnt och försöka bli frisk och vi är väl på bättringsvägar, hoppas jag. Bara så typiskt att det blir nu när man har tagit semester för att hitta på mysiga saker tillsammans så slutar det med att man ligger nerbäddad i soffa i stället.
 
Bilden är ifrån en dag, för flera veckor sedan, då det var minusgrader och frost. Men det fick bli en gamma bild då min kamera ligger så fint på hyllan helt orörd i flera veckor.
 
Vardag | |
Upp