Vecka 14

Denna veckan kom verkligen våren och jag har spenderat så mycket tid ute som möjligt. Jag har även fotat ganska mycket och det känns som suget att plocka upp kameran kom med ljuset.
Sedan måste man bara nämna det helt otroliga och hemska som har hänt i Stockholm. Varför kan man inte bara ge kärlek i stället för att hata. Allt hade varit så himla mycket bättre då.
 
Ögonblick från veckan:
 
 Veckan startade med SOL!! Äntligen kom våren med dunder och brak.
 
Vi var inne i stan för att träffa syster yster som fyllde år.
 
Gick in till PAUS för första gången och blev typ kär i ALLT. Ska åka dit i veckan för att köpa bruna påskägg att hänga i mitt påskris. Och kanske de snygga kaffekopparna jag hittade,
 
Men denna gång blev det en yuzu- och ingefärsdryck, choklad och isländsk lakrits som present till syrran.
 
En kväll var jag vid havet och fotade solnedgången.
 
Och vi var nere vid sjön och fikade. Dock gick vi hem igen efter 5 min för det var så himla kallt ute.
 
Men sen kom solen tilbaka...
 
Och jag tog en långpromenad. I slutet fick jag ta av mig både jacka och tröja för det var så varmt ute.
 
Träden började bli gröna och jag älskar det. Kala träd är så himla tråkigt att fota, det ser helt enkelt bara dött ut. Så äntligen lite mer färg i livet.
 
Vi var inne i stan även på onsdagen och fikade med en vän och hennes son. Marken var helt blå av alla blommor, har nog aldrig sett ett sådant hav av blått innan.
 
Se men inte röra.
 
Jag hittade något nytt i hyllan på ICA. Sjukt gott tillsammans med sparris, champinjoner och feta ost. Smarrigt!
 
Solen lyste in så fint i köket under eftermiddagarna.
 
Var på 50 års kalas hos min kollega och vän. Så rolig kväll men är så trött idag. Så är det när man kommer hem runt 1. Hahaha, snacka om att inte vara van att vara uppe länge längre.
 
Månen har typ lyst varje kväll denna veckan och jag säger varje kväll till Lee, "titta där, där är månen" och så står vi en lång stund vid fönstret och kollar.
 
Klicka gärna i hjärtat här nedan om ni gillar denna typ av inlägg.
Veckosummering | vecka | |
Upp