Vecka 13

Nu var det länge sedan jag skrev någon veckosummering. Anledningen är att motivationen har legat i botten men har nu bestämt mig att det är dags att ta sig i kragen och FOTA. Så här kommer nu vecka 13 i bilder.
 
 Det har varit sådant skitväder hela veckan. Grått och regn. Bäää. Man blir ju nästan helt deprimerad av detta skit väder.
 Men kom då på att man kan vara ute och fota alla vårblommor som har dykt upp lite här och där. Förra året var jag alldeles för tjock (gravid, ni vet) för att ligga på alla fyra, så i år är det att fota myyycket vår-tecken. Hej makro-säsong!
Vi konstanterade att Lee började bli långhårig då han även kan ha en tofs baktill :)
Tvungen att ta en selfie i hissen på ICA då jag hade min snygga "Stay Soft" tröja.
Denna la jag ut på snappis och insta-story men måste ju även vara med här. Dör ju nästan sötdöden av att Lee håller koll på vilka som är utanför. Min lille blöjkille <3
Vädret var med oss under söndagen och vi tog en kaffe och åt grönkålschips sittandes på altanmöblerna.
Sedan avslutades denna gråa och tråkiga vecka med en fin solnedgång.
Veckosummering | vecka | |
Upp