Små saker som jag uppskattar med livet

>> Att vakna tidigt en morgon för att se solen gå upp.
Finns inte något bättre sätt att få starta sin dag med, en massa energi bara flyger rätt in i kroppen. Och sedan har man hela dagen framför sig.
 
>> Att dricka kaffe utomhus.
Ingen kopp kaffe smakar så ljuvligt som den första utomhuskaffen på våren.
 
>> Solnedgångar vid vattnet.
Hur man en ser på en solnedgång så är det alltid fantastiskt, men något som gör det sådär jätte speciellt är att se solen gå ner sittandes på en klippa vid en sjö eller i sanden på stranden.
 
>> Att äta nyplockade tomater från växthuset.
För det är ju så otroligt gott! Tänk själv att tassa ut över morgondaggblöt gräsmatta, barfota, och plocka tomater direkt från busken. Det kan nog inte finnas något godare, tror jag nog allt.
 
>> Att få springa i skogen.
Skogen för mig är avkoppling. Jag blir alltid så lugn när jag kommer ut i skogen och jag älskar det. Jag älskar tystnaden, doften och känslan. Tyvärr är det allt för sällan det händer nu, då det är lite jobbigt att konka på ett barn med vagn i terräng.
 
>> När året skiftar årstider.
Asså, jag blir lika glad när den första snön kommer som när den första vårblomman tittar upp ur marken eller när hela skogen står i brand med färger. Och sommaren är ju ett kapitel för sig med varma nätter och ljusa dagar.
 
>> Att få fota.
Behöver jag ens skriva något här....
 
>> När Lee vill mysa.
Det händer inte så ofta men ibland har man tur och kan får en kram eller en puss. Då går mamma hjärtat i tusen och man vill bara ha mer och mer.
 
>> Att få kramas.
I bland uppskattar jag att kramas mer än att pussas. Det finns nog inget finare än att få burra in sig i Andreas famn och man riktigt känner kärleken som jag får utav honom.
 
>> Att få resa.
Att besöka nya platser är så spännande. Både att få resa i Sverige för att se hur fin vår natur faktiskt är här men också besöka andra delar utav världen. Högst upp på listan ligger nog Island, Australien och USA men också att få resa norrut och se ett norrsken är en stor dröm.
En bild på Nell från Gotland i somras.
>> Att få äta ute på restaurang.
Detta händer verkligen inte ofta nuförtiden men under sommaren ska det göras flitigt. Det har jag bestämt här och nu.
 
>> Att få dra på mig löparskorna och springa tills hjärtat nästan hoppar ut
Det finns nog inget skönare än att springa, när man väl har kommit in i det. När man börjar så är det så jädrans jobbigt men efter ett tag så känner man hur det går mycket lättare och den känslan är helt fantastisk.
 
>> Att få umgås med familj och vänner
Att få dela ovanstånde punker med sina nära och kära. Det är det som gör livet så bra.
 
Det finnas ganska mycket egentligen som gör livet sådär gott att leva.
Vad har ni för saker som ni uppskattar sådär lite extra i livet?
Vardag | livet | |
#1 - - Elin:

Super fina bilder!!

Svar: Tack så mycket 😄
Mia Ohlson

Upp