Mina bästa månbilder

Ikväll har jag suttit framför datorn och redigerat alla mina bästa månbilder som jag har tagit 2016 och 2017 för att skicka iväg på framkallning. Trodde verkligen inte det var så många bra, men till slut fick jag ändå ihop 29 st, haha. Snacka om att jag älskar att fota månen. Nästan lika mycket som jag älskar att fota stjärnor, solnedgångar och soluppgångar.
Jag har satt ihop ett collage av mina bästa månbilder. Lite som att tacka min gamla kamera, Canon 40D, för alla dessa magiska bilder. Och jag tror nog att jag ska kunna skapa magi med mina nya Mark III också.
Vilken tycker ni bäst om? Jag själv älskar den första på andra raden och den andra på sista raden.
  Klicka gärna i hjärtat här nedan om ni gillar denna typ av inlägg.
Natur | Måne, fullmåne, halvmåne, nattfotografering, supermåne | |
#1 - - Lovisa Sanyang:

Åh vilka fina bilder du har lyckats få!! =)

Svar: Tusen tack 😆 det är ju roligt att vara ute och fota på sena kvällar/nätter.
Mia Ohlson

#2 - - Anonym:

Tjusiga. Månens sken är speciellt.

Svar: Tusen tack 😀
Mia Ohlson

Upp