Kvällens galna solnedgång


Olympus OM-D E-M5 Mark iii / Olympus 14-42mm f3,5-5,5
Ikväll var nog den galnaste solnedgången jag har sett på länge. Skulle precis rulla ner rullgardinen i Lee´s rum när jag kollade ut och fick se denna himmel. Jag nästan bokstavligt slängde över Lee till Andreas, tog min kamera och gick ut. Helt otroligt. Lite arg var jag dock, för min nya kamera´s batteri hade inte laddat färdigt så jag hann inte snickra ihop den. Hade ju varit sjukt att få testa den till detta och med mina nya ND-filter. Men det får bli en annan gång.
Nu ska jag sätta mig och pilla den nya Canon EOS 5D Mark III och alla roliga tillbehör som extern blixt och timelapse :) Trevlig fredag till er!
Klicka gärna i hjärtat här nedan om ni gillar denna typ av inlägg.
, Vardag | Solnedgång | |
#1 - - Mie Evnice:

Men wow vad vackert! Och så roligt med ny kamera, jag ska också köpa ny snart! :D

Svar: Tack 😀
Mia Ohlson

Upp