Från kvällen

Vilka dagar vi har haft. Nu känns det verkligen som om våren är här för att stanna på riktigt. Helt okej faktiskt att veta att man kommer föräldraledig hela våren och även sommaren, har så mycket att se fram emot. Så himla skönt om ni frågar mig! På tal om föräldrarledighet lämnade jag in ansökan om förskola till Lee i går. Så nu håller vi tummarna att det fortfarande finns plats kvar så att han börjar till hösten.
 
Idag har vi varit inne i stan och tagit oss en promenad med en vän och hennes son i blåsten, trodde på allvar ett tag att hela jag plus barnvagn skulle blåsa i väg. Jädrans vad det blåste! Efter promenaden fikade vi med både smoothie och granolabar. Den senaste tiden har jag slängt i mig både det ena och det andra och jag känner att det har blivit alldeles förmycket utav det goda. Så nu under april kommer jag köra en sockerfri månad. Jag märker så snabbt på min hy att den mår för fasiken inte så bra av allt socker och snabba kolhydrater jag har slängt i mig. Så nu är jag super noga med tvättning och bättre mathållning så ska det nog bli bättre, förhoppningvis. Vill så gärna bli kvitt min acne. Hatar att ta självporträtt för jag tycker minsta lilla plupp syns och det slutar med att jag raderar kortet för alltid. Därför ser ni faktiskt inte så många foton av mig själv här på bloggen. Tråkigt, men sant.
 
Nä nu är det dags att mysa ner sig i soffan. Filmen Ted började precis och den är ju så roligt.
Vardag | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Mysigt med promenad och fin bild :)

Svar: Tusen tack 😆 Ja det var mysigt. Hade varit skönt i luften om den inte hade vindat så.
Mia Ohlson

#2 - - Rebecca Adnell:

Älskar bilden!

Svar: Tusen tack snälla du 😀
Mia Ohlson

Upp