En sån där magisk vårsol

Olympys OM-D E-M5 II + 14-42mm f3,5-5,5
 
Det är verkligen något speciellt att se solen gå ner under horisonten en kylig vår-kväll. Hela stunden blir sådär magisk. I går var verkligen ett sådant tillfälle. Jag tog bilen och körde först ut till Apelviken. På samma ställe som jag tog dessa korten. Men i går gick inte solen ner i havet utan bakom träden en bit bort. Så helt fel ute var jag. Det var till att springa tillbaka till bilen, gasa ut till Gettrön istället, för att sätta mig på en sten och se solen gå ner i havet. Måste verkligen ladda ner den där appen där man ser vart solen går ner så jag kan vara på rätt ställe redan från början nästa gång. 
 
Och som ni ser fick en utav bilderna bli en ny header  och även ny profilbild både på Facebook och Insta. Tycker ni om den? Jag tycker själv att jag ser lite sur ut, men hatar verkligen att le på kort. Men den är lite vårigare än min höst-header jag hade innan. 
 
Klicka gärna i hjärtat här nedan om ni "gillar" inlägget.
Vardag | Solnedgång, Varberg, havet | |
Upp