En kaffe på bryggan

 
Idag när jag vaknade så sken solen och efter flera dagar med grått och regn så blev jag så lycklig. Tänk vad vädret påverkar en. Allt blir helt enkelt mycket lättare och man vill bara gå ut och se hösten. Jag gjorde mig en kanna kaffe och hällde över i en termos. Packade ner både den och en kopp i väskan och gick jag ner till sjön och satte mig på bryggan för att ser solen stiger uppåt. Det blåste ganska mycket men det gjorde inget för solen värmde så skönt i ansiktet
Jag lät tankarna gå och jag önskade att jag hade någon fin skrivbok att skriva ner mina tankar och funderingar i. Jag har så mycket i mitt huvud som jag vill förverkliga. Jag har så många bilder i huvudet som jag vill fotografera. Jag tänker att om jag skriver ner detta så kanske de blir verkliga någon dag. Då kanske jag tar det där steget och bara gör det. Men först måste jag skaffa mig en skrivbok innan nästa gång jag sitter där på bryggan med en kaffekopp i handen.
 
Vardag | bryggan, kaffe, sjö | |
Upp