Slutet av 2016

En bild från januari 2015. Det är precis så här jag vill ha det i dag men här är det bara grått och regn ute.
 
Sista dagen för 2016. Vilket år det har varit. Återkommer om någon dag med en återblick över 2016 men det största som hände var att jag blev mamma i mars.
 
Men nu blir det ett nytt år. Lite som om vi är inne på sista sidan av 2016´s bok och vi startar upp med en ny färsk bok för 2017. Med en massa oskrivna sidor. För precis så känner jag det. Jag har inga direkt nyårslöften men jag kommer satsa stenhårt på att vara ute med kameran i ur och skur för att leverera underbara bilder till er och jag kommer lägga mer krut på min blogg. Så 2017 kommer bli kamerans och bloggens år.
 
Vill även tacka er alla att ni har hängt med mig detta året och hoppas på att ni även kommer att göra det 2017. 
Gott nytt år till er alla <3
 
Vardag | 2016, slutet | |
Upp